mardi, juin 09, 2015

100 JOURS DE PHOTOS JOUR 40
100 DAYS OF PHOTOS DAY 40

(English follows)
Jour 40! Mercredi... Je commence à être un peu à cours d'idées et je suis dans une période très stressante mais je continue mon projet. Aujourd'hui c'est une journée magnifique. A la brunante, je prends des photos sur mon patio. Les couleurs sont magnifiques! J'adore cette heure du jour. 

Day 40. Wednesday. I go on with my project even if I don't have so many ideas anymore and even if I'm living some stresses those days! The weather is beautiful and at dusk, I take some images from my sundeck. The colours are so nice. I love this magnifiscent hour of the day. 


Hector

Hector

Gus

Gus, le chats polydactyle!
Gus, the polydactyl cat!

Nemesis!

OK! OK! Je m'en vais!
OK! OK! I go...!

Le Momo

Chausson

Gus à la brunante.
Gus at dusk.

La queue de Gus!
Gus' tail!

Orange et bleu.
Orange and blue

Coco Rolla!

Aucun commentaire: