lundi, avril 24, 2006

ET J'Y SUIS ALLÉE...
THEN I WENT...

10 commentaires:

Ginnie Hart a dit…

Ahh. Perspective. Something we always need!

Mei Shile a dit…

Que de courage! À quelles heures passent les trains pour ne pas se faire frapper? Et j'ai le vertige en plus!

merlinprincesse a dit…

Ginnie: I Had! Mwhahahaha!

Mei: Certains se promenaient tout le long du Tracel. Moi, je restait au début... :) Je me demande si j'aurais le vertige aujourd'hui...Va falloir que je vérifies...

TheTart a dit…

Love this one!

Smooch,
The Tart
; )

merlinprincesse a dit…

Jo: Il will go take some pics this week-end of the actual site! If weather is cool! Those pics were taken in the seventies...

Calvin a dit…

I love this one. Great call on making it b&w.

merlinprincesse a dit…

Thanks Cal! Those were the times when most of my pics were B&W... or slides!

merlinprincesse a dit…

But very dangerous! :)

Anonyme a dit…

Dangereux??? Téméraire même!!!
((j'vais le dire à ta mère..)
HI...HI...HI...

merlinprincesse a dit…

Ritadaphné: Je pense qu'elle s'en doute! :)

Crosshatched: Thanks! Yes, it was a very quiet place... except when the train was passing by... :)