mercredi, juillet 26, 2006

UN VOYAGE:DIMANCHE
A TRIP: SUNDAY

Dimanche matin, Wells, Maine. Je crois que j'ai fait un peu de température cette nuit. Je me remets de la réaction allergique d'hier. Ma lèvre supérieure a enflé, et j'avais l'allure de Julia Roberts... la taille en moins. Comme je me sens très fatiguée, je décide de faire la grasse matinée. Gene écoute "Sponge Bob" à la télé, mais je dors quand même. Jozee essaie plusieurs fois de nous téléphoner, mais personne n'entend la sonnerie. Quand elle vient frapper à notre porte, je dors encore! Elle et Alex, voyant que nous ne répondions pas, ont décidé de repartir ce matin. Comme c'est dommage! Jozee nous donne à Clo et à moi quelques perles. Elle connaît nos goûts! Et Gene hériteras d'un magnifique bracelet! C'est avec tristesse que nous faisons nos adieux à ces deux charmantes dames. Après leur départ, nous décidons d'aller passer l'après-midi à Kennebunk Port.

Sunday morning, Wells, Maine. Think I had fever this night. I had an allergic reaction. My upper lip was swollen and I looked like Julia Roberts, without the body... I am really tired and decide to sleep a little bit longer. Gene listen to "SpongeBob! on TV. Jozee had tried to phone but we never heard the ringings! When she comes to see what is happening to us, I'm still sleeping! Her and Alex have decided to leave earlier, thinking we were not there. Sad! Before leaving, she gives Clo and I some nice beads. She knows what we like! And Gene has a wonderful bracelet! After many hugs, Alex and Jo leave. We are sad to see those two charming ladies leaving! We then decide to go in Kennebunk Port for the afternoon.



2 commentaires:

Jozee a dit…

Nice pic! I love all your trip photos.
What a nice remembrance. We are here in Maine again and I wish you all were too. Having your company made our experience so much fun!

Perhaps we can meet here again another time.

Hope you are enjoying your trip west MP!

merlinprincesse a dit…

I am! And glad you are back in Maine. I know how you love it! MWAH!